Organizacja ślubu i wesela: krok drugi

wtorek, 5 stycznia 2016
data:post.title
Tydzień temu napisałam Wam od od czego zacząć organizację ślubu i wesela. Przyjęłam, że większość Par Młodych chce zorganizować swoje wesele w ciągu 12 miesięcy. Właśnie w tamtym poście mogliście dowiedzieć się, jakie 4 najważniejsze kroki podjąć na samym początku. Przestrzegałam Was przed organizacją wszystkiego na raz, gdyż zwyczajnie się to nie sprawdza. Dzisiaj ciąg dalszy perfekcyjnego zorganizowania wesela :)
Okej, teraz do ślubu zostało 10 miesięcy. W ciągu dwóch ostatnich organizowaliście lokal, rezerwację terminu w Kościele lub Urzędzie, noclegi dla gości oraz "save the date" (opcjonalnie). Teraz, gdy do ślubu zostało tylko 10 miesięcy musicie zadbać o inne rzeczy. 
  1. Na początek musicie zorganizować zespół lub dj-a. Musicie pamiętać, że te najlepsze mają zarezerwowane terminy na kilka miesięcy do przodu. Jeśli wiecie, że zespół, na którym Wam mocno zależy terminarz ma wypełniony nawet na rok do przodu, musicie rezerwować terminy odpowiednio wcześniej
    (tak samo jak w przypadku dj-a).

    Źródło: www.pinterest.com

  2.  Fotograf i filmowiec - wiadomo, że największą pamiątką ze ślubu są zdjęcia i film. Na tą drugą opcję nie decydują się wszystkie Pary, ponieważ uważają, że to zbędny wydatek - z czym osobiście się nie zgadzam, ale to moje zdanie :) Rynek przepełniony jest ofertami fotografów i filmowców ślubnych, z tym że musicie odróżnić tego dobrego od tego nieprofesjonalnego. Pamiętajcie, że wizytówką fotografa i filmowca jest portfolio. Zazwyczaj można znaleźć je na stronie internetowej konkretnego podwykonawcy lub poprosić o nie podczas spotkania. Zwróćcie uwagę na jakość zdjęć czy styl w jakim są wykonane. Jeśli całe portfolio składa się z czarno-białych zdjęć, to możecie być pewni, że Wy otrzymacie zdjęcia w tym samym stylu, a nie każdej Parze to odpowiada. Jeśli planujecie Wasz ślub w bardzo nowoczesnym stylu, to szukajcie fotografia robiącego bardzo wyostrzone, nasycone zdjęcia. W przyszłym tygodniu opiszę Wam dokładnie czym kierować się przy wyborze fotografa i filmowca.
     
     Źródło: www.pinterest.com

  3. Strój Pary Młodej - każda z Pań chce wyglądać tego dnia perfekcyjnie, tak jak sobie wymarzyła. Wiadomo, że jednym z najważniejszych elementów stylizacji Panny Młodej jest suknia - na niektóre modele trzeba czekać kilka miesięcy, dodatkowo trzeba doliczyć czas na poprawki i okazje się, że nawet pół roku może na to nie wystarczyć. Niektóre Panny Młode decydują się na szycie sukni - to również czaso i pracochłonne przedsięwzięcie. A co z Panem Młodym? Nie możemy go pominąć! :) Oczywiście często wybór garnituru trwa dosłownie chwilę, ale jeśli Pan Młody należy do niezdecydowanych lub jego przyszła żona ma decydujące zdanie w tej kwestii, to może się okazać, że te 10 miesięcy przed ślubem jest bardzo optymalne. Tak jak w przypadku Panien Młodych, przyszli mężowie mogą chcieć uszyć garnitur na miarę - w wybranym kolorze (niestety na rynku Polskim kolorystyka garniturów jest bardzo ograniczona), w nietypowych rozmiarach.
     

    Źródło zdjęć: www.pinterest.com
Ten krok jest już wypełniony. Macie teraz kolejne 2 miesiące na wypełnienie trzech powyższych punktów. Mam nadzieję, że sposób w jaki staram się Wam to przekazać jest jasny i klarowny. W kolejnych postach będę opisywała Wam czym kierować się przy wyborze konkretnych podwykonawców - zaczynając od lokalu, na dodatkach kończąc. Wiem, że wiele Par nie zdaje sobie sprawy z tego ile niesamowicie ważnych kwestii jest pomijanych podczas wybierania podwykonawców. Chcę nauczyć Was jak dobrze wybrać, żebyście byli zadowoleni :)  

Prześlij komentarz